Sayfalar

12 Ara 2015

YOLUN SONUNDAKİ OKYANUS / OKUDUM 82



Merhabalar arkadaşlar..
İlk Neil Gaiman kitabımdı. 
Ve yine büyük pişmanlıklar içindeyim. Niye şimdiye kadar okumadım diye.  Ama şu anda kendimi durduramıyorum ve bulduğum bütün Gaiman kitaplarını okumaya başladım :)

Hikaye ilk başta çok içine almadı beni. Hoş Berfin'den dolayı bazen bir kitaba ilk başta adapte olmam zor oluyor . Ama hikaye'ye girdiğiniz an çıkmak istemiyorsunuz. Bitmesin istedim kitap. İçindeki fantastik yaratıklar bildiklerimizden değil öncelikle. Sürekli elfler, cüceler derken sanki fantastik dünya sadece bunlardan ibaretmiş gibi geliyor. Ama Gaiman'ın hayal gücü bambaşka. 
Sadece sonu için biraz daha farklı bir şey hayal ettim ama sonuçta benim kitabım değil :(
Okumak isteyenlere ve merak edenlere kesinlikle tavsiye ediyorum...

Yolun Sonundaki Okyanus
Neil Gaiman
İthaki Yayınları
177 sayfa 





2 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...