Sayfalar

19 Ara 2015

TOM AMCA'NIN KULÜBESI / OKUDUM 91


tom-amcanin-kulubesi-harriet-beecher-stowe

Yasaklanmış kitaplar kategorisinde okuduğum kitap. Ben kısıtlı vaktim den dolayı çocuk versiyonunu okudum. Ama o bile dokundu. Çok dokunaklı bir hikaye. Köle dönemi. Köle sahipleri ikiye ayrılıyor.  Kölelere özgürlük vermek isteyen ve onlara Insan gibi davrananlar. Diğer tarafta onları alt tabaka, insan dışı görenler.  Kitabin sonunda kitabın adı nereden geliyor anliyoruz. Beni en cok duygulandıran, hatta ağlatan bölümler Eva'nın hastalık ve ölüm bölümleri.

Bulursanız okuyun 😑😑😑

Tom  Amcanın Kulübesi
Harriet Beecher Stowe
Morpa Kültür Yayınları
120 sayfa

Amerika’da yaşanan ve derisinin rengi yüzünden birçok zorluğa göğüs germek zorunda kalan bir grup insanın, özellikle Tom Amca ve onun sevimli kulübesiyle özdeşleşen özgürlük savaşının öyküsü bu kitap.

“Bazı zorlukların çıkış noktası birlik, dostluk ve koşulsuz sevgidir.” düşüncesinin çok iyi vurgulandığı bu kitap; “Yüreğini koyduğun işte başarı kazanmamak mümkün değildir.” düşüncesini gösteren ve dünya yazınında haklı yerine oturmuş bir klâsik.

İnsan olmanın gereğini ve savaşımını öğrenmenin yollarından biri olan bu kitap, sizin de kendisini okumanızı bekliyor..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...