Sayfalar

14 Kas 2015

MAHALLENİN EN MUTLU BEBEĞİNİN UYKU KİTABI / OKUDUM 47


Bugün yine gündemde kan, var terörizm var, acı var. Bunları en çok yaşayan biz masum insanlarız. Şiddeti asla desteklemem ama keşke masum halkı hedef almak yerine buna meydan veren veya sebep olan siyasileri hedef alsalar. Bu eylemleri gerçek Müslümanlar'ın yaptığına inanmıyorum. Müslümanlık bu değil. Neyse çok uzatmayacağım. 
Paris sen aşk şehrisin .....
Harvey Karp'ın mucize kitabı olarak bayağı popüler olan kitap bence doğduğu andan itibaren uygulanırsa çok daha yararlı yöntemler içeriyor.
Genel olarak kitabı beğendim. Ama şu var ki bazı sorularım yine yanıtsız kaldı. Ama annelik içgüdüsü, zaman ve mecburiyet ile onları da bir şekilde çözdüm :)

Mahallenin En Mutlu Bebeğinin Uyku Kitabı
Dr. Harey Karp
Gün Yayınları
304 sayfa

Tüm dünyada en çok okunan ve güvenilen çocuk doktorundan 5 yaş altındaki tüm çocuklar için Nazik ve Basit teknikler!

Milyonlarca harika ebeveyn birazcık uyku için dua ediyor. Siz de onlardan biriyseniz amacınıza ulaşmanıza az kaldı… Tek yapmanız gereken bu kitabı elinize almak!

* Bebeğinizin gün içindeki uykusunu azaltmak ve gece uykusunu artırmak için çocuğunuzun günlük takvimini nasıl ayarlamalısınız?
 * Bebeğinizin sadece birkaç gün içinde, geceleri bir-iki saat fazladan uyumasına yardımcı olmak için uyku ipuçlarını nasıl kullanmalısınız?
 * “Uyku vakti” savaşlarını nasıl etkisiz hale getirebilirsiniz ve “göz açıp kapayacak kadar ortadan kaybolma” yaklaşımını kullanarak ufaklığınızın daha hızlı uykuya dalmasına nasıl yardımcı olursunuz?
 * Dr.Karp tarafından binlerce ailede denenmiş ve gece yarsı çığlıklarını kısa bir süre içinde uzun uykulara dönüştürebilen çok sayıda kusursuz ipucu, elinizde tuttuğunuz mucizevî kitabın sayfaları arasında siz uykusuz ebeveynlerin hayatını kolaylaştırmak için bekliyor!

“Basit öneriler ile Mahallenin En Mutlu –ve iyi uyuyan- Bebeğine nasıl sahip olunabileceği, Dr. Harvey Karp’ın şefkatli bakış açısı ve pedagojik bilgiler de içeren detaylı anlatımıyla bu son kitabında yazıyor. Kitap uyku konusunu püf noktalarıyla anne babalara anlatan yapıcı, pozitif, pratik, uygulanabilir ve çocuk psikolojisine uygun öneriler ile dolu… The Happiest Baby Association Türkiye üyesi ve temsilcisi olarak danışanlarıma ve Uyku semineri katılımcılarıma da tavsiye etmeye başladığım bu kitabı, çok hızlı bir şekilde Türkçeleştirmesinden dolayı Gün Yayıncılık’a da ayrıca teşekkür ediyorum.”
Tansu Oskay / Pedagog 
PAPS Parenting Ebeveyn Akademisi ve Danışmanlık Merkezi Kurucusu

4 yorum:

  1. sadece paris değil tüm dünya aşk ve sevgi içinde var olsak keşke.midem kaldırmıyor artık bu dünyayı.ne kötü zamanlarda gelmişiz diyorum dünyaya...
    merhaba gülayım.çok özledim ve ihmal ettim seni ve sizleri.prensesimi ve seni öpüyorum kocaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım. Tüm dünya aşk ve sevgi için var. Zaman kötü değil bence canım , insanlar kötü...
      Yaa sakın ihmal falan değil. Hepimiz dönem dönem uzak kalabiliyoruz :) Bizde çok öpüyoruz :)

      Sil
  2. Kitabı ilk kez duydum. :) Blog'umdaki güzel yorumunuz için tekrar teşekkürler buradan da. :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kitaba bu aralar ilgi duymazsın Mert. Daha sonra belki :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...