Sayfalar

27 Ara 2014

BEBEKLERİN SÜT ANNESİ / MİLKWAY


Merhabalar....
Doğumdan kısa bir süre önce gelen bir hediye paketim vardı Milkwayden
Hepsi doğum sonrası kullanacağım şeylerdi ve ben de o yüzden yorumlamayı doğum sonrasına erteledim ama malum sebeplerden dolayı bayağı bir erteledim :(
Öncelikle çok teşekkür etmek isterim. 
Hepsi o kadar faydalı oldu ki. 
Şimdi tek tek anlatmak istiyorum. 
Yukarı da Milkplus anne sütü arttırıcı içecek var. Doğumdan sonra sütüm çok zor geldi hastanedeyken hemen eşimden Milkplusları getirmesini istedim ve düzenli tükettim. Sonuç da gerçekten sütüm de gözle görülür artış olmuştu. İçerisinde ki bütün maddeler doğal anne sütü arttırıcıları.
Tadı hoş. Kokusu anasondan dolayı biraz rahatsız edebilir. Ama içimi çok kolay. Benim için tek eksiği buzdolabından çıkartır çıkartmaz ağzını açmanın neredeyse imkansız olmasıydı. Çevirme kapağa sahip şişe. Biraz dışarda bekledikten sonra ağzı çok kolay açılıyordu. Hala 1 şişe duruyor. Elmalılar bitti üzüm kaldı. Seremoni eşliğinde içmek istiyorum onu :))

MİLKPLUS, Dünyada sadece Anneler için yapılmış ilk doğal emziren anne içeceğidir. İçeriği %100 bitkilerden
oluşmakta olup herhangi bir katkı maddesi, renklendirici, şeker kesinlikle içermez. Tatlandırmak için %100 saf elma ve üzüm suyu kullanılmıştır.(renklendirici madde içermez rengini elma ve üzüm suyundan alır.)
sadece 74kcal Gazsız bir içecektir.Hazırlama sorunu olmadan direk içilebilir.Pastörizasyonu yapılmış, içimi keyifli leziz bir içecektir.ISO 9001-2006, ISO22000-2006 Belgeli tesislerde üretilmiştir.

Kullanımı

MİLKPLUS’ın günde 2 şişe tüketilmesi tavsiye edilir.Şişenin açıldıktan hemen sonra tüketilmesi gerekmektedir. Güneş ışığından ve sıcaktan muhafaza edilmelidir.

İçerik

Trigonella foenum-graceum ( Çemen)
Matricaria recutita (m.chamomilla) (Mayıs papatyası)
Foeniculum vulgare (Rezene)
Pimpinella anisum (Anason)
Mentha piperita (Tıbbi nane)Melisa
officinalis (Oğulotu)
Rosmarinus officinalis (Biberiye)
Pyrus malus (Elma suyu)
Üzüm suyu
Milkplus açıldıktan sonra buzdolabında 2 gün muhafaza edilebilir. Milkplus ‘tan maxsimum faydayı almak için açıldıktan sonra tüketilmelidir.



Bu minik paketler o kadar iyi oldu ki anlatamam. Göğüs ucu çatlak kremi. Lanolin kremler gerçekten çok faydalı. Çantam olmadığında cebim de çok kolay taşıyabildim. 
Süt poşetlerini ilk 1,5 - 2 ay bol bol kullandım. Bebek o kadar süt ememiyor fakat memelerde süt üretimi daha fazla oluyor. En güzel şey fazlasını sağarak derin dondurucuya koyarak saklamak ve 6. ayda ilk yoğurda başladığımız zaman anne sütü ile yoğurdunu yaparak yedireceğim :) Böylece bir süre daha anne sütünü bol tüketecek hemde hemen ortaya çıkabilecek laktoz alerjilerini engellemiş olacağım ... Tabi siz bunu doktorunuza danışmadan yapmayın lütfen...


Yine süt poşeti ama bu süt poşetlerinin bir özelliği var. Süt sağma makinesinin hazne bölümüne takıyor sağıyor ve ağız kısmına biberon başını takarak direkt emzirme gerçekleştirebiliyoruz ...
Bence çok faydalı bir ürün. Tek dez avantajı saklamak amaçlı derin dondurucuya koyduğumuzda ağız kısmından dolayı biraz fazla yer kaplıyor :)

Milkway ürünlerini incelemek isterseniz hemen bir sitesinden ve sosyal medyalardan inceleyin derim.

Milkway

Milkway Twitter
https://twitter.com/milkwayileemzir

Milkway Facebook
https://www.facebook.com/pages/Milkway/149951678388614


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...