Sayfalar

22 Kas 2014

ŞİMDİKİ ÇOCUKLAR HARİKA / OKUDUM 66



Günaydın....

mümkün mertebe yazılarıma devam edeceğimi söylemiştim. 
Artık ne kadar fırsat bulabilirsem o kadar yazmaya çalışacağım. 
Bu kitabı annemde kaldığım zamanda okudum. 
Çok uzun bir kitap değildi. 
Berfin uyudukça azar azar okudum. 
Aslında sırada daha önce okunmuşlar vardı ama aklımdakilerini unutmadan önce bu kitaptan başlamak istedim.
Şimdiki Çocuklar Harika
Aziz Nesin
Nesin Yayınevi
224 sayfa

Kitap bir kere çok eğlenceli. 
2 çocuk arasında yazılan mektuplar esas alınıyor. 
Aslında çocuklardan ziyade büyüklere söylenen şeyler var ama anlayanlara. 
Şayet kütüphanenizde okunmak için bekliyor yada bir yakınınızda varsa okuma önceliğini bu kitaba verin derim. 

Ben e-kitap formatında okudum.

Sağlıkla kalın...

2 yorum:

  1. ya amaaaa boşversene kitabı yaaaa bize bebiş haberleri versen yaaa. annatsana bizeee anne olmanın keyifli ve zor yanlarını amaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah deep . Yazmadan önce kafamdan geçenler ve yazarken o kadar farklı ki. Yazarken daha basit oluyor. Bir kaç berfin yazım var aslında . Bak şimdi de yazdım bir tane. Okusana :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...