Sayfalar

21 Ağu 2014

FATİH SULTAN MEHMET VE İSTANBUL'UN FETHİ / OKUDUM 50


Günaydın..
Yine şenlik için okunan kitaplardan biri. 
Daha 1-2 kitap daha var yazılacak bol dizi ve film var. 
Amanın ne zaman yapıcam bunları bilmiyorum :)

Kitabı aldığım da sadece savaşla ilgili yazdığını sanmıştım ama Fatihin çevresin de ki kişiler hakkında da bölümler vardı. 
Kitap tabi benim gibi salt tarihi çok sürükleyici bulmayanlar için biraz zor gidebilir. 
Çok zor okunuyor demiyorum ama benim sevdiğim tarih kitapları tarihi romanlar. 
O yüzden biraz ağır okudum . 
Ama bilgiler çok faydalıydı. 
Sırf savaşı anlatıyor sandım dedim ya işte ben onu gerçek bir savaş da geçen bir kitap kategorisi için okudum ilk etapta. 
Sonra baktım ki İstanbul'un Fethine bir türlü gelmiyor ama arada başka savaşlar anlatıyor biyografiye mi koysam dedim baktım sadece Fatihi de anlatmıyor. Neyse dedim en iyisi yine savaşla ilgili kategori de kalsın. 

Ben dünden beri kısa post yazamıyorum aşka mı geldim ne. 
Umarım okurken sıkılmıyorsunuz dur :)

Fatih Sultan Mehmet ve İstanbul'un Fethi 
Yavuz Bahadıroğlu
Venedik Yayıncılık
256 sayfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...