Sayfalar

30 Haz 2014

ORGANİK KİRAZ VE VİŞNEYE NE DERSİNİZ

Herkese iyi günler....


Bu teyzem kim dediğiniz duyar gibiyim. 
Bende bilmiyorum :)
Bildiğim şey çok güzel kiraz ve vişne yetiştirdikleri üstelik organik.
Büyükşehirler de güvenip alacağınız yer sayısı çok az. 
Sevgili Havva ( Tık Tık ) yazısında bu kirazlardan bahsetmişti. 
Dalından kopup hiç kötü olmadan kütür kütür evinize geliyor.
Kendisi test etti onayladı. 
Birde bu kirazların hikayesini birinci ağızdan öğrenelim. 
Nasıl mı ??
Sevgili Sertaç'tan yani SERHİRA blogunun sahibesinden.
Kendisi hikayeyi o kadar güzel anlatmış ki bize çok şey söylemek düşmüyor . 
Size tavsiyem mutlaka yazıyı okuyun. 

Sizde bu kütür kütür kirazlardan ( kraliçe kirazı) isterseniz  iletişim için :

Süreyya YILDIZ cep tel 0.506.705.55.28 telefon numarası

Arayın Afyondan size sağlıklı lezzetler gelsin :)


17 yorum:

  1. Teşekkürler sevgiler Gülay :)

    YanıtlaSil
  2. kiraz ve vişne en vazgeçemedilerimden
    ama bunların başında can erik geliyor :)
    bu güsel tanıtım yazısı için çoook teşekkür ederim
    sevgiler,öptümm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erik çabuk bitiyor ama :)
      İnşallah biraz katkı sağlarız :)

      Sil
    2. evet çabuk bitiyor :( zaten bi erik bi de tatiller çabuk bitiyooo

      Sil
  3. canım arkadaşım :))
    seni seviyorum,kiraz yedim sevgi dolu oldum:)))
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen zaten sevgi dolusun. Kiraz yesende yemesende ;)
      Sevgiler benden

      Sil
  4. aaa ne güzel bilgi bu <3 kocaman teşekkür sana :)

    YanıtlaSil
  5. gülaycığım...teşekkürler... sağlık durumun hamileliyin nasıl gidiyor.bebiş iyimi...sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım. Bebiş iyi. Hamdolsun benim de iyi diyelim iyi olsun :) çok öpüyorum ablacım :)

      Sil
  6. Hayır diyemem yahu:) Hele de sen ikram edersen:)

    YanıtlaSil
  7. teşekkürler güzel bir paylaşım olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sevda..
      Umarım herkes emeğinin karşılığını alır ...

      Sil
  8. bugün dostlarımın bloglarını dolaşırken ne çok şey öğrendiğimi düşünüyordum ki bu yazıda bu düşüncemi perçinledi.süpersin! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle. İyi bu dünyadayız ve böyle arkadaşlarımız var :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...