Sayfalar

28 Şub 2014

OKUDUM 2014 / 14


Herkese hayırlı cumalar....
Seri kitap okumayı çok seviyorum.
 Bu serinin ilk üç kitabı okuma şenliği içindi ama son bir kitabım kaldı ki onuda üç günde bitiririm diye umuyorum.
 Bu arada okuduğum serinin kalan kitaplarını süre içerisinde daha ince olanlarla yer değiştireceğim.

BENİM GÖRÜŞÜM :
Bu iki yazarın kitaplarını ne kadar sevdiğimi belirtemeye çalışıyorum.
Bu kitapta artık yavaş yavaş bütün soru işaretleri kalkıyor.
biz pek çok konuda aydınlanıyoruz.
bu kitap biraz daha duygusal.
Belki biraz daha romantik.
Üstelik artık karakterler ile bütünleştik.
son üç kitap soluksuz okunacak dır. Dün başladığım beşinci kitap yaralandı neredeyse :)
Okumak isteyenlere şiddetle tavsiye ediyorum...


Margaret Weiss - Tracy Hickman
İthaki Yayınları
552 sayfa


4. Kitap: Yılan Büyücüsü Dört dünyada aradıktan sonra, Alfred sonunda Chelestra'da, deniz âleminde halkını bulmuştur. Ama yolculukları ona ihtiyatlı olmayı öğretmiştir, .. ve Alfred kısa süre sonra, ihtiyatlı olmakta haklı olduğunu görür, kendi halkı arasındayken bile. Alfred'in güvenebildiği tek kişi, gariptir ki, Patryn Haplo'dur. Ama Haplo'nun lordu, tüm Sartanların düşman olduğunu ilan etmiştir ve Haplo lorduna itaatsizlik etmeye cesaret edemez. Bu iki kişi, şimdi insanların, elflerin ve cücelerin barış içinde yaşamayı öğrendikleri bir yere gelmişlerdir. Tüm âlemleri tehdit eden daha büyük bir tehlikenin farkında olmayan bir Sartan ile Patryn, tüm dünyalar üzerinde hâkimiyet elde etmeye çalışırken düşük ırkların ittifakını bozacaklardır. Birbirlerinden daha eski -ve çok daha güçlü bir düşmanları olduğunu fark eden, yalnızca Alfred ile Haplo olacaktır. -Arka kapak- 

16 yorum:

  1. Bu kitaplar bana biraz 13- 14 yaş grubuna ait gibi geliyor. Yanılıyor muyum?
    O yüzden bizi biraz sıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkolsun tabi ki değil :( her yaştan okur kitlesi var. Yüzüklerin efendisi ve hobbit seven çok kişinin okuduğu ve tam not verdiği kitaplar.. Ama bu bir zevk meselesi. Ben inanılmaz çok seviyorum. Ve hiç sıkılmıyorum ;)

      Sil
  2. tencere dibi sütlaç yorumuna yanıt verdiler. görmedin mii :)

    YanıtlaSil
  3. Sen söyleyince baktım. Cevaplarınızı da yazdım

    YanıtlaSil
  4. tekrar geldi. yorumları gmail'den izlemiyor musun yaaaa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo :)
      Gmail her gelen maili haber vermiyor ki :9

      Sil
  5. nasıl. gmailde bütün yorumları yanıtlarını görebilirsin ki. yorum kutucuğunun sağ altındaki "beni bilgilendir" i tıklıcaksın. bütün yorumlar gelcek gmailine. ben hep ordan okuyom yaa :)

    (bak çok hoş bir yanıt geldi sana)

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada unutmazsam işaretliyorum . Ama zırt pırt gmaile bakamıyorum. Gmail gelince uyarı vermiyor bende unutuyorum. Ben yaşlıyım unutma :)))

      Sil
  6. bende seviyorum bu tarz kitapları ama bu sıralar iyi okuyamıyorum maalesef. böyle hissedince kendime baskı yapmayıda bıraktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay hiç okumayı deneme. Gerçekten daha kötü oluyorsun. Ben bir kaç kez yaptım o şekilde baktım okumakdan soğuyacam vazgeçtim...
      Böyle serilerde bir solukta okumak istiyorsun. Merak ediyorsun.

      Sil
  7. Gulay deep teki yorumlar ne tatliydi ya..ha birde benim yanimda sakin ihtiyarim deme:)) bol okumali gunleriniz olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) tamam demem.
      Hepimiz için bol okumalı günler. ..

      Sil
  8. Seri kitap okumak çok yorucu be, tek kitapta bitsin işte her şey kim uğraşcak o kadar okumayla :SDF tamam sustum -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa niye sürükleyici bir seriyse hiç de yorucu değil.
      Bencede susman en iyisi..

      Sil
  9. nerdesin amaaaaa daa şiirimi bile okumadın amaaaağğğğğ :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...