Sayfalar

28 Oca 2014

PERFECT STRANGERS - MUHTEŞEM İKİLİ


Evet nostalji yapma zamanı....
Bu muhteşem ikiliyi hatırlamayan varmı.
Özellikle benim jenerasyonum:)
Kuzen LARRY :)

Tam tamına 8 sezon sürdü.
Ben onları çok özlüyorum ama:)


Özellikle mutluluk dansını hatırlamayanınız yoktur.
İşte tekrar izleyelim.

Bu dizi içimizi ısıtır sımsıcak yapardı.



PERFECT STRANGERS

Larry Alppleton, dokuz kardeşli ailesiyle yaşadığı kasabasından ayrılıp büyük şehir Şikago'ya taşınır ve ilk defa yalnız başına yaşama deneyimine kavuşmanın mutluluğuna varır. Amacı günün birinde başarılı ve ünlü bir foto muhabiri olmaktır. Ta ki Akdeniz'in küçük bir Rum adası ülkesi olan Mypos'tan hiç tanımadığı kuzeni Balki Bartakomus ziyaretine gelene kadar. Tek mesleği çobanlık olan Balki Amerika'da iş bulamayınca kuzeni Larry'nin yanında geçici olarak kalmaya başlar. Balki, köylüdür. Dürüst, temiz, saf kalpli bir çobandır. Larry de bencil, alaycı, sistemli ve paragöz bir şehirlidir. Durum böyle olunca birbirlerini tamamlarlar ve muhteşem bir ikili ortaya çıkar. Kısa bir süre sonra Mary Anne ve Jennifer adında kız arkadaşları olur ve onlarda ekibe katılırlar. Larry'nin panik halleri yüzünden başları her bölümde belaya girer ama Balki sorunu temiz kalpliliğiyle çözer. Artık Larry'nin yalnız yaşama hayalleri suya düşmüştür 

18 yorum:

  1. heh he,hatırlamaz olur muyum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ne kadar sıcacık keyif dolu bir diziydi :)

      Sil
  2. ay kuzen leeerrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyy nasıl sevındım bırden gorunce

    YanıtlaSil
  3. cok severdim küçükken bitince aglardim :) hele o aksani cok komikti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama o zaman şimdi ki tekrar izleme şansımız olmazdı ki :)

      Sil
  4. hi hi hi ben de hatırladım

    YanıtlaSil
  5. nette izledim bunu.

    kozin kozin diyoo.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Ah yaaa ne güzel bir nostalji oldu
    Kim sevmez Larry ve Balki'yi:))))

    YanıtlaSil
  7. anlaşıldı bloggerlar hep aynı yaş grubundayız:))
    seviyorum sizi...

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel günlerdi onlar..sevgiler

    YanıtlaSil
  9. heyyy! aramızda kuzen lary esprisi bilem vardı :)) sen çok yaşa.nerden aklına geldi

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...