Sayfalar

29 Oca 2014

OKUDUM 2014 / 5

Bir kitap daha biter . 
Daha önemlisi Pinnucianın okuma şenliğinde bir kategori daha biter :)

ÖLÜM KAPISI SERİSİ 3 : ATEŞ DENİZİ

Margaret Weis ve Tracy Hickmanın ortaklaşa yazdığı serinin 3. kitabı.
İthaki Yayınlarından çıktı.
512 sayfa.

Ölüm Kapısı Serisi
Yüzyıllar önce, benzersiz bir güce sahip sihirbazlar dünyayı dört aleme ayırdılar -gök, taş, ateş ve su- ve sonra yok oldular. Zaman içinde, büyücüler yalnızca kendi alemlerinde etkinlik kazanacak büyüler yapmayı öğrendiler, geri kalanlarını ise unuttular. Şimdi sadece, Labirent'te hayatta kalan ve Ölüm Kapısı'nı geçen birkaç kişi dört alemin tümünün varlığından haberdar ama onlar bile koparılmış dünyanın gizemlerini henüz çözmüş değiller.

Ölüm Kapısı Serisi'nin Üçüncü Cildi
Ateş Denizi

Abarrach. Taş Alemi. Burada, eriyik lavdan bir çekirdeğin etrafında inşa edilmiş yeraltı mağaralarından oluşan çıplak bir dünyada, tüm aşağı ırklar -insanlar, elfler ve cücüler- ölüp gitmiş gibi görünmektedir. Burada, bir zamanların güçlü Sartanları hayatta kalmak için mücadele etmeyi sürdürmektedir. Miras aldıkları nefret yüzünden düşman, zorunluluklar sebebiyle ise yol arkadaşı olan Haplo ve Alfred için Abarrach, Sartanların tarihleri ve soylarının geleceği hakkında, ikisinin de keşfetmeye cesaret edebileceğinden daha fazlasını açığa çıkartabilir.
(Arka Kapak)

BENİM GÖRÜŞÜM:
Bu iki yazarın serilerini çok beğeniyorum bundan önce 
Ejderha Mızrağı efsanesi,
Efsaneler Serisi,
İkizler Zamanı serilerini okumuştum. 
Bu yukarıda ki 3 seri bağlantılı.
Bu seriye başlarken sanki seriler yine bir şekilde devam edermi dedim  ki olmayacağını bildiğim halde. Ama olmadı.
Bu serilerden sadece Fizban var :)
Neyse 2 güçlü büyücü toluluğu düşünün bir toplulul tamamen iyilerden oluşmuş diğeri daha kötülerden.
İyiler yani Sartanlar kötüleri Patrynleri dizginlemek adına bazı şeyler yaparlar.
Fakat sonra beklemedikleri şeyler olur. 
Ve Sartanlardan geriye sadece kendine Alfred diyen Sartan kalır.
Patrynler bu zaman zarfında hayatta kalmak için çok uğraşırlar. 
Öfkeleri ve intikam arzuları onları her gün daha çok kamçılar.
Patrynlerden Haplo Sartanların yarattığı 4 alemi lordunun doğrultusunda ziyaret eder.
Amaç araştırmak ve kaos yaratmak ...
Peki sonra neler oluyor.
Bunu hep beraber okuyup göreceksiniz.
Her yeni kitapta olayları daha iyi anlıyorsunuz. 
İlk kitap size çok açık vermiyor doğal olarak :)
Bu serileri seviyorum. 
Sizde bu tarz kitaplar seviyorsanız mutlaka okumalısınız derim :)



10 yorum:

  1. İnsanlara kitap okuma merakını uyandırıyorsun canım seni takip etmek çok zevkli Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az bile okuyorum Cerenim :)
      Ama az da olsa merak uyandırabiliyorsam ne mutlu bana :)

      Sil
  2. Masallah tatil demeden iyi okuyabiliyorsunuz.iyi okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi çoluk çocuk olmayınca tatil beni çok etkilemiyor.
      Teşekkürler :)

      Sil
  3. ne güzel okuyorsun,bize de anlatıyorsun,sağolasın gülaycım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :)
      Başka bir işimiz yok işte.
      Yemek yap. Temizlik yap. Çamaşır yıksa, Kitap oku, film izle:)

      Sil
  4. bak bu benlik bir seriye benziyor.maşşalah sana güzel gidiyorsun okuma konusunda gülayım.

    YanıtlaSil
  5. okudum bu yazarları ankaradaki bi yayınevidi ya ama kitapların isimlerini hatırlayamadım.
    :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...