Sayfalar

20 Ara 2013

#blogfırtınası 20

 
 

 
Kızların bir araya geldiklerinde konuştukları konulardan biri burçlardır.
Genelde çok az sevilen bir burçtur İKİZLER.
Neden böyle bir yafta yapıştırılmış bizlere anlayamıyorum.
Çok sosyal çok dışa dönük çok mantıklı, aynı anda bir çok işi yapabilen insanlarız.
Ama şu çift karakter meselesi yokmu beni deli ediyor.
Bizim çift karakterli olmamızı nedense iki yüzlülük olarak tanımlıyorlar.
HAYIR kesinlikle öyle değil.
Sadece anlık duygu değişimi içine girebiliriz.
Sanki her burç çok kusursuzmuş gibi bize kusur buluyorlar.
Ben İKİZLER burcu olmaktan son derece mutluyum.
Şayet siz mutlu değilseniz o sizin sorununuz .
O zaman benimle arkadaş olmazsınız olur biter...
 
 
 

6 yorum:

  1. Seni kim kızdırdı böyle abla takma her bucun bir olumsuz yanı var canını sıkmana deymez...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok kızmadım da .
      Sanırım yazıma o şekilde yansıdı :)
      Ama hani böyle bir ön yargı varya :)

      Sil
  2. hah ha amaaam güldüm kiii.
    ikizlersin işteee.
    hep tatlı şekerken kızmışsın bana neeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He ikizlerim :)
      Sanırım kızmışım.
      Tekrar okurken anladım :)
      Aman bana bakma anlık duygu değişimi işte...

      Sil
  3. heyooo benim en iyi anlaştığım burçlardan biridir.o yüzden bu kadar yakın hissediyorum seniii.:) süper!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet demek onun için bir birimizi çok seviyoruz :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...