Sayfalar

6 Kas 2013

Riddick


 
Sonunda beklenen filmi bende izleyebildim :)
Vallahi ben çok beğendim siz ne dersiniz....
 


 
Artık Vin Diesel'in ne kadar iyi bir oyuncu olduğunu hepimiz çok iyi biliyoruz.
Ve bu rol ise tam onun için biçilmiş kaftan gibi...

 
Bir devam filmi izlerken hep acaba bu nasıl ilkini aratacak mı diye düşünürüm.
Hangimiz düşünmeyiz ki.
Serinin ilk filmini izlediğimizde ve çok beğendiğimizde devam filmlerinden de aynı hatta daha iyi bir performans bekliyoruz.
Açıkçası ben tatmin oldum :) 
Görsel efektler iyi idi..

 
Kadro gayet iyi idi.

 
Aksiyon iyi idi...

 
En çok beğendiğim posterlerin başında yer  alıyor...

 
 
Konusu ve Fragmanı:

2000 yapımı popüler bilim kurgu filmi Pitch Black (Derin Karanlık) ve 2004 yapımı The Chronicles of Riddick (Riddick Günlükleri) ile başlayan ve sinema dünyasında çığır açan destanın son bölümünün senaristi ve yönetmeni yine David Twohy. Filmin başrol oyuncusu Vin Diesel ise yine bilinen galaksideki her ödül avcısı tarafından aranan tehlikeli ve kaçak bir mahkum olan anti kahraman Riddick rolünde. Meşhur Riddick güneşten kavrulmuş ve üzerinde yaşam olmadığı düşünülen bir gezegende ölüme terk edilmiştir. Ancak Riddick kısa bir süre sonra kendisini uzaylı yırtıcılarla savaşırken bulur. Riddick’in kurtulmak için tek şansı acil durum işaretini aktive etmek ve kendisini yakalamak için gezegene hemen gelecek paralı askerleri alarma geçirmektir. Gezegene ulaşan ilk gemi diğerlerinden daha ölümcül ve daha sert olan paralı askerler taşırken, gelen ikinci geminin kaptanı ise Riddick’i daha kişisel bir nedenle arayan biridir. Kimsenin kurtulamayacağı fırtına yaklaşırken, kaptanın avcıları Riddick’in kellesini getirmeden gezegenden ayrılamayacaklardır.



8 yorum:

  1. Bi fantastik kurgu manyağı olarak, film her ne kadar bilim kurgu olsa da ikisininde karışımı gibiydi. 1.si güzeldi bu daha güzel olmuş bence. Özellikle onlar Riddick'i ararken, onun adamların uzay gemisinin üzerinde kuruyemiş yediği sağneye çok güldüm :D

    YanıtlaSil
  2. Bende ilk haftasında gitmiştim çok beğendim.Vin diesel tam oturuyor bu role hele ses tonu...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede yada ilk baştan beri o karakterle onu bağdaştırdığımız için. Ama yapımcılar da tam olarak röle girebilecek kaldırabilecek birilerini seçiyorlar.
      Amerikan sineması satmayı iyi biliyor...

      Sil
  3. canım yabancı filmleri bende çok severim bunu daha önceden izlemedim ama izlenecekler arasına girdi bende izleyeceğim :) paylaşım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. ya bende sitelerde görüyorumda devam olduğunu bilmeden önceki film sanıyordum :)) kaçırmam seyrederim artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yayınlamam isabet olmuş o zaman...
      Mutlaka izle canım :)
      Öpüyorum...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...