Sayfalar

21 Eki 2013

THE İNTERNSHİP - GENÇ ÇIRAKLAR

 
Selam ......
Nasılsınız :)
Ben iyiyim .
Hoş bayramda biraz koy verdik ve ister istemez biraz kilo aldık beraberinde ise inanılmaz bir şişkinlik :)
Ama halledemeyeceğim şey değil.
Malum Kurban Bayramı gözü yaşlı olur ve son 2 gün inanılmaz yağmurluydu :)
Bizde evden çıkamadık doğal olarak.
Yoksa çok planlarımız vardı :(
Neyse hemen yeni planlar hazırladık ve bol bol film izledik.
İşte ilk filmi sizinle paylaşıyorum.
Çok eğlenceli bir komedi üstelik kimler oynuyor biliyor musunuz.
Yukardaki afişi gördükten sonra biliyorsunuz değilmi :)
 


 
Evet Vince Vaughn ve Owen Wilson.
Komedi severseniz.
 O zaman bu film tam size göre.
Yalnız hani başladığı andan itibaren sürekli kahkaha atacağınızı sanıyorsanız yanılırsınız.
Zaman zaman düşünecek , duygulanacak ve güzel zaman geçireceksiniz.
Filmin özellikle son sahneleri çok güzeldi :)
Kaç yaşında olursanız olun öğrenmenin yaşı yok ..
Güzel bir ders çıkıyor bu filmden.
Mutlaka izleyin derim ...
 
KONUSU :



Billy ve Nick bir şirketin pazarlama departmanında çalışan ve dijital dünyanın yeniliklerine ayak uydurmakta zorlanan iki pazarlama elemanıdır. Nihayetinde beklenen olur ve işlerinden kovulurlar. İşsizlik sorunuyla baş etmeye çalışan ikili, bir plan yaparak medya devi Google'ın stajyerlik pozisyonlarına başvuruda bulunurlar. Mülakata ve eğitim programına yoğun bir başvuru olmaktadır ve başvurada bulunanların küçük bir kısmı, sadece bu konuda çok zeki olanlar kabul edilmektedir.

Başvurada bulunanlarla karşı karşıya gelen ikili, eğitim programındaki herkesin yarı yaşlarındaki gençler olduğunu ve hepsinin alanında uzman olduğunu fark eder. Kendi farklarını ve tecrübelerini kanıtlamaya çalışırlar ve kıyasıya bir rekabet başlar. Dahası Billy ve Nick bu süreçte birbirleriyle de rekabet etmek zorunda kalır.


4 yorum:

  1. canım aynı dert bende de var bayramda ben de kilo aldım:(

    YanıtlaSil
  2. bayramda ard arda kaç film seyrettim bilmiyorum ama aralarında bu filmde vardı :) ve keyifliydi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper olmuş canım .
      Bizde öyle yaptık ama sonra arkadaşlarla bir araya geldiğimizde hangi filmleri izlediğimi unuttum :)
      İlahi ben dimi :)
      Bencede keyifliydi:)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...