Sayfalar

12 Eyl 2013

Zayıflama maratonunda bir adım daha attım :)

Günaydın arkadaşlar.
Dün çok ama çok yoğundum.
Nelermi yaptım ???
Belediyenin ve Gençlik ve Spor bakanlığının ortaklaşa düzenlemiş olduğu ve benim daha yeni haberim olan bayanlara yönelik spor etkinliği için bugün sağlık taramasına gittim.
Sabah 7:30 da evden çıktık.
Çıktık diyorum çünkü arkadaşımla beraber gittik.
Kayıt sırası.
tahlil sırası.
EKG sırası.
Ve en son doktor muayenesinden sonra ki saat 11 i geçiyordu çarşıya geçtik.
Çarşıdan eve dönüşümüzde saat 15:30 gibiydi.
Düşünün kaç saat dışardalarmışız.
Yorulmuştuk.
Neyse muayenelerin sonucunda her şey normal.
Şİmdi onlardan haber bekleyeceğiz.
Bizi hangi gruba saat kaça koyacaklar falan gibi...
Orada ki kilom 91,800.
Bu kiloyu şu anda miat kabul ediyorum ...
Bu ilk 3 resim benim en kilolu hallerim.
 

 
Özellikle üst bedenim maşallah yani :(

102-103 kg. lardayım.

 
Bu fotoyu hatırlıyorsunuz.İşte bu fotoda 90-91 arasıyım.
 

 
Bu ise evlenmeden önceki fotom :(((((
69-70 arasında gider gelir ve çok mutluydum.
Şİmdi hedefim kendim için yeniden o kiloya geri dönemk.
Yavaş vermeye razıyım.
Çünkü bu son verdiğim kiloyu ki 10-12 kg. arasında değişiyor.
1 yıl içerisinde verdim.
Desteklerinizi bekliyorum arkadaşlar.
Bazı zamanlar manevi destek çok önemli oluyor....
Sevgilerimle....
 


12 yorum:

  1. ınsallah muhaffak olursun ınanıyorum basarıcağını kolaylıklar dılıyorum

    YanıtlaSil
  2. Canım spor yaparken de bir diyetisyenden yardım almayı ihmal etme. Başaracaksın inanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orada bir Diyetisyen olacakmış o yüzden çok güzel bir uıygulama bu :)
      Çok sağol canım...

      Sil
  3. O kiloları zaten çok güzel vermişsin şu anki halin iyi aslında. Sağlıklı bir şekilde vereceğin için başarılı olacaksın inşallah :) bu arada farklı bir mimi senin adına da cevapladım ;) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol evet aslında kilolarımın 3/1 i gitti .
      aaa mimi merak etttim bak şimdi :)
      Sevgiler...

      Sil
  4. Başarcagına inanıyorum ama diyet programı hep bizimle paylaş merak ederiz biz :) sevgiler:*

    YanıtlaSil
  5. canım benim başlamak bitirmenin yarısıymış umarım başarılı oluruz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım . Evet o yüzden seni yakından takip edip bu tarz postlarını mutlaka cevaplamaya çalışıyorum :)

      Sil
  6. ben biliyorum .cidden istersen yaparsın ki bu bendeki izlenimin.benden sonuna kadar destek.her halin çok güzel ama öncelikle sağlıklı olmak adına vermelisin zaten.ve ben başaracağına inanıyorum.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...