Sayfalar

20 Eyl 2013

Stephen King - Duma Adası

 
Merhabalar....
Nasılsınız :)
Paylaşım yapamadım bir türlü yoğundum :)
Şİmdi size yine kısa zamanda bitirdiğim bir kitap tanıtacağım.
 
Stephen King   -   Duma Adası


Kitap Altın Kitaplar Yayınevinden çıkmış ve 686 sayfa
 
Kitabın girişi oldukça ilginç .
Hani bu nasıl bir giriş dedirtiyor insana...
Alışılmışın dışında bir King girişi olmuş:)
Fena takmışım girişe baksanıza. Bir türlü girişten çıkamadım :)
Ama King'i az çok tanıyorsak :) bizi çok şeyin beklediğini biliyoruz.
Kitabın baş kahramanı Edgar'ın Duma Adasına taşınması ve orada yaşadığı ve mucize olarak nitelediği şeyin aslında ne olduğunu öğrenmesi sizi şok edecek.
Çok sakin başlayan kitap genelde bu şekilde ilerliyor.
Farklı bir King kitabı olduğunu düşünüyorum...
Çok fazla korku öğesi yok ama şaşırtıyor.
Kitabın ortalarına doğru her şey yavaş yavaş şekilleniyor.
Edgar Duma Adasında yaşadığı resim deneyimleri ile ilk başta şok olurken orada dost olduğu Wireman'ın ona yaklaşımı ve inancı sayesinde garip bir maceraya başlıyorlar.
Eee benden bu kadar devamını okumanız gerekiyor.
Kitapta çok beğendiğim iki alıntıyı sizlerle paylaşacağım.....
 
İlginç bir üçlü oluşturduğumuzu düşündüm ; bunamış bir kadın, beyninde kurşunla yaşayan eski bir avukat ve ampute eski bir müteahhit.....
 
İş geçmişi hatırlamaya geldiği zaman hile yaparız; bunun doğru olduğuna inanıyorum. İnsan çok fazla anlatmaya kalkarsa kendini - ne bileyim - geçmişin "keşke öyle olsaydı" versiyonunu anlatırken bulabiliriz....


8 yorum:

  1. Stephen kıng ıkı tane kıtabını okudum keyıfle okudum hemde :) sevgıler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen hem okumak hem izlemek büyük keyif....
      Bendende sevgiler...

      Sil
  2. Gülaycığım ben de bazı kitaplarını okumuştum stephen King in. ama bu kitsp çok etkileyiciye benziyor. Bir de beni fena merak ettirdin..
    Şu aralar yine azalttım kitap okuma olayını..
    Sevgilerimle öpüyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He he oku vallahi canım
      Tekrar başlar hızlanırsın okumada eminim.
      Geldimmi alcaz kitapları elimize ve kahvemizi okuyacağız:)
      Bende öpüyorum canım...

      Sil
  3. Sen gerçekten çok hızlı bir okuyucusun;buna karar verdim.Bir de bana sor yoğunluğu!.Bugün artık ağrı şokundanve acıdan ölüyorum. Cumartesi evdeyim ama hiç bir iş yapamıyorum.!Yazılacak notları bile pcye giremedim,ev almış başını gidiyor,iki gündür sadece -akşamları- salça ekmek yiyorum.
    İşten canım çıkmış bir halde dönüyorum.
    Birine anlatmalıydım,kusura bakma.bana bir mucize lazım.herşeyi yetiştirebilmek adına...

    YanıtlaSil
  4. Kıyamam sana :(
    İŞte çalışan ev hanımı ve anne böyle oluyor...
    İşleri hiç bitmez ....
    AMan bugün dinlen yarın hem notları girersin hem temizlik yaparsın .
    Vallahi salça ekmeği çok severim ne güzel :)
    Anlat hayatım ne olacak keşke yapabilecek bir şeylerim olsa ama sadece teselli verebilirim.
    Ah o mucize ne biliyormusun Gamsızlık :)
    Onunda henüz ilacı yok :)
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
  5. oğluma gösterdim hemen bu yazıyı.king hayranı ve bunu okumamış:)ama bende merak ettim ve listeye aldım bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumanızı tavsiye ederim.
      Ben çok beğendim.
      Tek eksisi daha kısa olabilirdi.
      Kısa bir kitap olabilirken biraz fazla detaya girmiş ve anlatmış :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...