Sayfalar

23 Ağu 2013

ŞİRİNLER 2


Selam uzun zamandır film tanıtımı yapmıyordum .
Malum buralarda yoktum :)
Artık geldim ve gelir gelmez güzel bir animasyon- komedi izledim.
Tabi ki küçük mavi sevimli Şirinlerimizi :)




Komedi -aile-animasyon- fantasik.
Hepsini bir arada barındıran bir film .
Biz eşimle çok eğlendik izlerken. 
Her zamanki gibi Gargamel yapıyor Gargamelliğini :)
Ama bizim Şirinler her zaman bi arada olmaya devam ediyorlar :)
Vakit ayırıp izleyin derim. 




Yorumlarımdan anlaşılıyor ki çok beğendim :)
Şimdi size önce özeti arkasından da fragman...

ÖZET:

Şirinler'in 3 boyutlu olarak hazırlanan bu ikinci animasyon filminde , Şirine kötü kalpli cadıları gerçek şirinlere döndürmeyi başaran kimsenin bilmediği bir büyü bilmektedir , Bunu öğrenen Gargamel onun peşine düşler ve Şirine Gargamel tarafından kaçırılır. Bu durum karşısında ne yapacağını bilemeyen Şirinler insanlarla iş birliği yaparak Şirine'yi kurtarmaya çalışırlar. Filmin orjinalinde Şirine'yi Katy Perry Gargamel'i ise Hank Azaria seslendiriyor 

FRAGMAN :


2 yorum:

  1. İlki de çok güzeldi, buna da gidicem inşallah :) Yeni şirinleri de merak ediyorum, renkler bi tuhaf :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ikincide daha çok eğlendim.
      Genelde devam filmleri ilkini geçemiyor ama bu geçti:)
      Renklerinin tuhaf olmasının bir sebebi var :)
      Sevgiler canım...

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...