Sayfalar

14 Tem 2013

Spartaküs



Güzel bir tarihi diziye hazırmısınız.
Dizi de nelermi var. Aslında neler yokki ?
Aşk, kan , savaş, cinsellik yani herşey. Bu dizinin +16 olduğunu belirteyim. Yani başkaları yada çocuklarınızla izlemeden önce siz bir tek başınıza izleyin.
Bu dizi 3 sezon çekildi. Konu ona göre işlendi . Ama çok iyi bir diziydi. İzlenme rekorları kırdı. Siz izlemediyseniz tarzınızsa mutlaka izleyin derim... 
 

 Arenada efsaneler kanla yazılır... Rome dizisinin tarihi gerçekçiliği 300 filminin görsel mükemmelliğiyle buluşuyor, tarihin en asi kahramanı Spartaküs, televizyonu fethediyor. 2010'un en ses getiren dizisi Spartacus: Blood and Sand.

Romalıların ihanetine uğradı, köleliğe zorlandı ve bir gladyatör olarak yeniden doğdu. Çizgi roman estetiğinin ve ileri görsel efekt teknolojilerinin tüm nimetlerinden yararlanılarak çekilen Spartacus: Blood and Sand, yurdundan ve sevdiği kadından koparılan bir adamın, kanlı arenalarda küllerinden doğuş öyküsünü anlatıyor. O artık ateşli tutkuların esiri olmuş ve gaddarca yönetilen bir dünyada mücadele vermek zorunda. Spartaküs hayatta kalmak için sıradan bir adamdan ve bir gladyatörden çok daha fazlası olmalı. O, bir efsaneye dönüşmeli. Tarihin en asi kahramanı, televizyonu fethetmeye hazırlanıyor. Spartacus: Blood and Sand ile Romalıları dize getiren efsanenin doğuşuna tanıklık edeceksiniz. Galler kökenli Andy Whitfield'ın Spartacus'ü canlandırdığı yapımda, Türk izleyicilerin Xena / Zeyna olarak tanıdığı Lucy Lawless da rol alıyor
 
 
 


8 yorum:

  1. Aaa bunu biliyorum işte Gülaycığım, Bir dönem seyretmiştim..:))
    Tarihi dizileri ben çok seviyorum.. Ben de SEnin sayende Da Vnci's Demons a başladım..:))
    Sayende diyorum özellikle iftardan sonra genelde sahura kadar oturuyorum o arada seyrediyorum cidden çok güzel oluyor.:))
    Hayırlı iftarlar diliyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi sevindim. Güzel diziydi. Bitince eşimle çok üzüldük ama her hikaye tadında bitmeli. Oooo o arada ne çok dizi izlenir. Da Vinçinin ilk sezonu olduğu için çabuk biter. Ama onu da sindire sindire izlemek lazım. Bu arada dün Vampir Günlüklerini yayınladım arkasından bir yazı daha gelince biraz kaynadı onu izlemediysen onu da lisetene ekle :)
      Hayırlı iftarlar canım ...

      Sil
  2. Çok güzel diziydi. Her sezon bitişinde ayrı bir bunalıma girdiğimi bilirim =( Bi sezon sonunda Lucretia nasıl ölür diye ortalarda dolanmıştım sonrasında, gerçek hayatta Andy'yi kaybettik. =( Ama o kadar oyuncu değişikliği/kaybı olmasına rağmen dizi tadından ödün vermedi hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haklısın :)
      Andy'nin kaybı pek çok kişiyi üzdü ama dediğin gibi gelen oyuncular o kadar başarılıydı ki çok kolay afapte olabildik...
      Bu arada hoş geldin :)

      Sil
  3. Kaytan | Bir Kitap Blogu15 Temmuz 2013 15:48

    Hoş bulduk =)
    Blog'unu yeni keşfettim. Koca bi hayat saklı burda =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ama çok küçük daha :)
      Şımarttın beni :) sağol :)

      Sil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...