Sayfalar

18 Tem 2013

Person of Interest

Aksiyon, dram ve gizem.
Ama bence çok daha fazlası.
Bu diziyi duymuş olanlarınız çokdur diye tahmin ediyorum.
Çünkü 2 büyük oyuncu oynuyor...


Bir makina hayal edin sizi kurban olmaktan yada zanlı olmaktan kurtaracak bir makina...
İmkansız gibi geliyor değilmi .
Ama inanınki insanğlunun daha neler yapabileceğini bilmiyorsunuz....
Sürükleyici,,,
Düşündüren,,,
Heyecanlandıran...
Ve üstün yetenekli oyunculuk istiyorsanız.
Bu dizi tam size göre...
Evet karakterler size tanıdık geliyor değilmi.
E gelsin artık. Bu abimiz İnce Kırmızı Hat ( The thin red line) filmi ile adını duyurmuş.
Sonra Mel Gibson amcamın yönettiği Tutku: Hz. İsanın çilesi filmi ile karşımıza Hz. İsa rolü ile çıktı ve en son The Prisoner adlı mini dizi ile herkesin tanıdığı bir yüz oldu. Oynadığı yapımlar bu kadarla kalmıyor ama merak ediyorsanız biraz araştırın :)
Evet abimizin adı Jim Caviezel...

Ve dizinin başrolünde hepimizin tanıdığı.
Hepimiz diyorum çünkü Lost'u izlememiş bir insanoğlunun yeryüzünde mevcut olduğunu düşünemiyorum :) Michael Emerson  Abrams'ın da en gözde oyuncularından biri. Usta oyuncuyu tüm dünyada üne kavuşturan, J.J. Abrams'ın yapımcılığını üstlendiği Lost dizisinde canlandırdığı Ben Linus karakteri olmuştu.
Bu arada dizinin yapımcılarından birinin J.J.Abrams olduğunu anladınız.
Şimdi gelinde  izlemeyin değilmi :)
 
 
 
 
 
 
Kameralar her yerde! İzliyorlar, dinliyorlar, kaydediyorlar... Sizin hakkınızda her şeyi biliyorlar! Peki siz onlar hakkında ne biliyorsunuz? Gizemli bir işadamı olan Mr. Finch, ileride işlenecek suçları önceden önlemeyi hedefleyen bir bilgisayar programı geliştirir. İlginç bir karaktere sahip bu milyoner işadamı elindeki programı hayata geçirebilmek için resmi kayıtlarda ölü olarak geçen Reese adlı eski bir CIA ajanıyla anlaşır. Kendi kaynakları ve teknolojisiyle, Reese'in yetenekleri ve sezgilerini birleştiren Mr. Finch'in amacı; gelecekte işlenecek olan suçları henüz suçlular eyleme geçmeden önlemektir.

 
 
 
 


2 yorum:

  1. Jim Caviazel i o kadar çok severim ki Hz İsa'nın çilesini kaç kez seyrettim hatta ilk geldiğinde Antakya da sinemasına da gitmiştim..
    Ama böyle bir diziden yine haberim yoktu beniiiimm:))
    Çok çok teşekkürler Selamlarımı gönderiyorum Sevgili Arkadaşım..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak duydun artık. Ben seni dizi manyağı yapacağım canım :)
      Artık nereden tanıdım seni diyeceksin.
      Ama esas bomba yarın. Özellikle senin için gelecek :)
      Sevgiler benden :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...