Sayfalar

10 Haz 2013

Star Trek: Bilinmeze Doğru

Bu efsaneyi bilmeyen sevmeyen yokdur sanırım. Bu günlerde ne izlesem derseniz. İşte bu film tam sizlik.... Ben izledim ve notum mükemmel :) Üstelik birlik olmakla ilgili güzel bir yapım tam bu günlerde ihtiyacımız olan şey :)

Kadroyu ek tek tanıtmaya gerek varmı bilmiyorum ama fotodan anlaşılıyor . Yok yok.
Yönetmenliğini J.J. Abrams yapmış. Aksiyon, macera. bilim-kurgu, gerilim dalaarında bir film. İmdb puanı 8.3 .Başrollerinde Chris Pine, Zachary Quinto, Zoe Saldana, Karl Urban ve Benedict Cumberbatch.
 
Benedict Cumberbatch dan biraz bahsetmek istiyorum. Şöyle bir incelerseniz oyuncunun rol aldığı yapımlar çok başarılı ama benim onu ilk tanımam İngliz yapımı Sherlock dizisi ile. İzlememiş olan varsa izleyin.,
Evet lafı çok uzatmadan fragman ve konusu...
 



Atılgan’ın mürettebatı eve geri çağrıldığında, kendi organizasyonları içinde durdurulamaz bir terör gücünün donanmayı ve temsil ettiği her şeyi parçaladığını, dünyamızı bir kriz içinde bıraktığını görürler. Bitirmesi gereken şahsi bir kavgası olan Kaptan Kirk, tek kişilik kitle imha silahını yakalamak için savaş alanına doğru özel bir arayış başlatır. Kahramanlarımız yaşamla ölüm arasında destansı bir santraç oyununa sürüklenirken, aşka meydan okunacak, dostluklar parçalanacak ve Kirk’ün geride bıraktığı tek ailesi olan müretebatı için fedakarlıklar yapması gerekecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...