Sayfalar

12 Haz 2013

ÇANAKKALE 1915




İzlemeydiyseniz mutlaka izlemeniz gereken bir film. düşük bütçe ile çekildiğini sanıyorum ama o duyguyu size o kadar güzel veriyorki. Seyredeli çok oldu ama sanırım bu film milletimize zamanında ırk, köken ve mezhep farkı gözetmeksizin savaşmanın ne demek olduğunu hatırlatacak.

 Ben izlerken çok duygulandım çok ağladım.

Sevgili polisler biliyorum emir kulusunuz ama isabet ettirmek kadar ettirmemek de sizin elinizde . O meydanda siz de olabilirdiniz . Yapmayın artık Allah aşkına sakinleşin. Halk ile provatatörü ayırt edin. Siz meydanlardakiler sizde aranıza almayın uzaklaştırın :) Dayanın kardeşlerim benim...


Film “Çılgın Türkler”, “Diriliş” ve “Cumhuriyet” kitapları ile milyonlarca okuyucuya ulaşan yazar Turgut Özakman’ın kaleminden anlatılıyor.




Balkan Savaşı’nda hezimete uğrayarak yenik ayrılan bir milletin silkinerek ayağa kalkışının, dirilişinin hikayesi. Rusya’ya yardım etmek ve İstanbul’u işgal etmek amacıyla Çanakkale’ye tarihin gördüğü en büyük donanmalardan biriyle saldıran Müttefik Kuvvetler’in hiç bir silahın yurt sevgisinden daha güçlü olmadığını kısa sürede anladıkları; Bigalı Mehmet Çavuş’un, Seyit Onbaşı’nın, Mustafa Kemal Paşa’nın ve daha bir çok isimsiz kahramanın destansı hikayeleriyle ulaşılan zaferin öyküsü


6 yorum:

  1. Gülaycığım evet duydum çok güzel bir film olduğunu annem ve kız gitmişlerdi. Ben bu tarz filmeli ağlamaktan izleyemiyorum filmden sonra da 2 gün evde hasta yatıyorum..
    Aynen senin de belirttiğin, az önce haberlerde seyrettiğim engelli elinde Türk Bayrağı taşıyan arkadaşa tazyikli su sıkılması gibi nasıl dayanamayıp hala ağlıyorsam..:))
    Ben çok fazla etkileniyorum ilaçlarla sakinleşebiliyorum.. Sinir sistemim allak bullak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bende ne zaman böyle duygysal film izliyorum biliyormusun canım. olaylar karşısında çok dolduğum ve ağlayamadığımda. İzlerken artık salya sümük gidiyor :(
      Canım ben bunu artık emir kulluğu olarak düşünemiyorum. bunun altında başka niyet ararım. 2 gündür istanbul valililiğinden bilgi geliyor. daha önce valiliğin sesi soluğu çıkmıyordu. nasıl bir iş anlamadım. aslında anlaşılıyorda neyse. Allahım herkesi nasıl biliyorsa öyle yapsın :(
      dikkat et canım kendine . biz evde bu kadar yıpranıyoruz meydandakiler ne yapsın o şiddete maruz kalanlar :)
      Allah güç kuvvet versin...

      Sil
  2. izledimm.evet düşük bütçe ama konu öyle bişeyki adını anmak bile burnunu sızlatıyor adamın.ve malum salya sümük.çok da utandım seyrederken.kendimden bizden ülkenin bu halinden...Rabbim hepsini nur içinde yatırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım ben Allahtan evde seyrettim. Amin canım :)

      Sil
  3. htttp://www.hastakaryolasifiyat.com

    YanıtlaSil
  4. güzel çalışma teşekkürler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...