Sayfalar

23 May 2013

YAZAR KAFE VE BUMERANG ÜYELİKLERİ

 
Arkadaşlar günaydın .
Merak ettiğim bir konu vardı ???
 
 
Yazarkafe
 
Malum blog işinde yeniyim. Ama kendimi biraz daha nasıl duyurabilirim diye merak ediyordum.
Bloger arkadaşların çoğunda Yazar Kafe ve Bumerang üyeliklerine rastladım. Açıkcası Bumerang ile ilgili bir bilgim yada fikrim yok ama Yazar Kafe tarif ararken genelde başvurduğum bir kaynak ...
 
Aslında yemek tarifleri dışında çok daha fazlası var :)
 
Bana bu konuda bilgi verecekler varsa dönüşü olmayan bir yola girmeden bana akıl vereceklerin bütün akıllarını açığım. Şİmdiden sevgiler saygılar :)

6 yorum:

  1. bence hemen uye olmalısın
    yazar kafede yazılarını yayınlayınca bloguna trafık saglamıs olursun hurrıyet uyesı olur da onların lınkını web ınde yayınlarsan onlarda senın reklamını yapar
    bumerang uyesı olursan blogunda advertorıal ılanlar gelır para kazanırsın

    yanı cok faydalı tavsıye ederım

    YanıtlaSil
  2. bende uyeyım ama altın olmam lazım yazar kafede yazabılmek ıcın hala olamadım hıc bır teklıfde alamadım bronz da kaldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kagegorilendirem olayı ne şekilde oluyor acaba ??? takipci sayısına göre mi günlük tıklanmaya göremi?? bildiğin kadar bana anlatabilirimisin canım...

      Sil
    2. ınankı bende bılmıyorum sadece uye oldum onlarda bronz verdıler tarıf paylasamıyorsun altın olmak gerekıyormus yane bende pek anlamıyorum

      Sil
    3. Anladım canım. Şu anda bumerang üyeliğim onaylandı. Öğrendiğim bir şey olursa seninle paylaşırım canım :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...