Sayfalar

26 May 2013

REKLAM TURCO

 
Daha önce Reklam turconun bir yarışma düzenlediğini burada bildirmiş ve katıldığımı size söylemiştim...
 
Yarışma tamamlandı 8 blog katıldı ve ben %10 oy ile 6. oldum. Oy veren herkese çok ama çok teşekkür ederim.
 
1. ci arkadaşımız sürç-ü fikir
2.ci arkadaşımız Kitap Dünyası
3.cü  arkadaşımız Gülce'nin Zaman Tüneli
4.cü arkadaşımız KALEMİMDEN YAZILAR
5.ci arkadaşımız hayatduruyla
6. arkadaşımız ben oluyorum :)
7. arkadaşımız konuşan kalem
8. arkadaşımız DENİZ KOKUSU
 
herkesi tebrik ederim. bu tarz yarışmaların devamını beklerim :) 
 
 

2 yorum:

  1. sizin blogunuz da çok hoş Gülay hanım, takipteyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)Ben de sizi takipteyim :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...