Sayfalar

28 May 2013

En Güzel Siteler Yarışması 2

Selam arkadaşlar daha önce size Reklam Turco sitesinin yarışmasından bahsetmiş ve sıralamayı vermiştim. 2.cisi de başladı ve duyar duymaz katıldım tabiki . Katılan bütün arkadaşlara başarılar diliyorum. Beğenenlerden oy bekler ve diğer arkadaşları da ziyaret etmenizi öneririm :)

Yarışma açıklaması aşağı da verilmiş olup buradan tıklayarak da direk site ye giriş yapabilirsiniz :)


Merhaba değerli site yazarı arkadaşlarım..
Tabiki formalite olarak En Güzel Siteler diyoruz. Zira burdaki amaç herzaman sayfalarınızı daha geniş kitlelere duyurmak ve herdaim güncel kalmasını sağlayabilmektir..
Site ve blog sayfalarını tanıtmaya kaldığımız yerden devam ediyoruz..
Biliyorsunuz dün web blog sayfamı açmış bulunuyorum ve bu hepimizin ortak kullandığı Reklam Turko sayfasınıda tabiki aksatmadan sürdürüyorum.
Yeni oylama scripti katılımcılardan sonra üst tarafa eklenecektir.
Sizde sayfanızı En Güzel Siteler adaylığında görmeyi diliyor ve 3 gün boyunca oylamada kalmasını istiyosanız, herzamanki gibi blog sayfası linkinizi alttaki yorum alanından bildirmeniz yeterli olacaktır.
Hepinize sevgiler saygılar..
Reklam Turko

2 yorum:

  1. Tamamdır canım.. Hayırlı olsun.. Ben daha önce katıldım.. Pek bir faydası olduğunu göremedim. İnşallah sana faydası olur..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. en azından yeni bloglar tanıyorum :)

      Sil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...