Sayfalar

26 Nis 2013

Gereksiz İnsanlar

         Eminim hepinizin çevresinde illa ki gereksiz kişiler vardır. "Evet maalesef " dediğinizi duyar gibiyim. Kendileri dünyanın en iyi insanlarıymış gibi sizin onu sevmenizi isterler ya da herkesin kendilerini sevmesini isterler. Kusura bakmayın ben herkesi sevmek zorunda değilim. Öncelikle insanlarla ilk karşılaşmada aldığım elektriğe bakarım ,tavrına ,sıcaklığına. Eğer çok konuşuyor hatta çok ve boş konuşuyorsa herşeye çok karışıyor ve çok bilmişlik ediyorsa. He orda bir dur derim ve ona göre mesafemi korurum. Bu durumda siz kötü oluyorsunuz ama önemli değil. En azından kendimi ondan korumuş oluyorum. Size tavsiyem sizde aynsı yapın. Onlar kendi kendilerine yada sizin cevrenizdekilerine sizi şikayet etmeye kalksın. Çok da umrumdaydı ben sizi mesele haline getirmiyorum sadece burdan sizinle ilgili fikrimi belirtiyorum ama siz bıkmadan ve usanmadan benimle ilgili konuşuyorsunuz. Bu kadar değerliyim demek ki :) Size teşekkür ederim....

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...